Комп'ютерна діагностика та ремонт електрообладнання екскаваторів JCB, CATERPILLAR, VOLVO, ISUZU.

Технічні фахівці компанії "СПЕЦТЕХСЕРВИС+" добре навчені і мають найсучасніше устаткування, яке допоможе діагностувати проблему з вашим екскаватором. Коли несподівано спалахує індикатор контрольного або сервісного двигуна, це означає, що комп'ютер екскаватора повідомляє, що щось працює не так, як очікувалося. Причиною може бути нещільно закрита кришка бензобака, а може бути і серйозніша проблема з двигуном.

Сканування комп'ютера допомагає виявити неполадки і вибрати правильний спосіб їх усунення. Разом з результатами сканування ми надаємо кошторис витрат, щоб ви могли прийняти зважене і обгрунтоване рішення про варіанти ремонту вашого екскаватора.

У разі незначної поломки досить швидкого сканування на місці, проте, у більшості випадків для визначення серйозності проблеми потрібна подальша діагностика і запис на станцію технічного обслуговування "СПЕЦТЕХСЕРВИС+".

Сучасні електронні системи управління екскаватором «знають» і контролюють робочі параметри кожного компонента. Коли модуль управління трансмісією (PCM), який управляє системою, бачить сигнал, що виходить за межі норми, або не бачить очікуваної зміни сигналу, він зберігає діагностичний код несправності (DTC).

Щоб отримати доступ до діагностичних кодів несправності, техніка підключає «скануючий» інструмент до діагностичного з'єднувача, який зазвичай знаходиться під панеллю приладів з боку водія. Діагностичний прилад відображає усі збережені коди, але це тільки почало повної діагностики комп’ютера.

Коди несправності не повідомляють технічному фахівцеві, що якась конкретна деталь несправна, вони тільки вказують на те, що PCM виявив те, чого не очікував в певному ланцюзі. Проблема може полягати в механічній частині, але так само легко може бути в електричній проводці схеми.

Іноді, діагностичні коди несправності вказують, що з електронною системою управління все в порядку. Це відбувається, коли механічна проблема, така як витік вакууму в двигуні, створює робочі умови, які змушують компоненти системи генерувати сигнали за межами свого нормального діапазону.

Щоб точно визначити проблему, технік починає з коду несправності, а потім виконує додаткові тести. Вони можуть варіювати від механічних перевірок, таких як компресія двигуна, до поглибленої електронної діагностики.

В одній з поширених процедур використовується спеціальне випробувальне обладнання для доступу до мережі передачі даних електронної системи управління і відстеження сигналів від компонентів системи в реальному часі.

Здатність технічних фахівців визначати, які додаткові тести необхідні, і точно інтерпретувати як результати тестів, так і дані комп'ютерної мережі, є результатом якісного навчання і досвіду. Сьогоднішні техніки використовують комп'ютерну діагностику транспортних засобів приблизно так само, як хірурги використовують медичні тести. В обох випадках поєднання результатів тестів з експертними знаннями і умілими руками може призвести до точного діагнозу і остаточного лікуванню.